Analysis of Marketing Strategy at Nagoyaramen
Diklusari Isnarosi Norsita(1*), Ratih Hardiyanti(2)
(1) Department of Agroindustrial Technology, Faculty of Agricultural Technology, Universitas Gadjah Mada, Indonesia
(2) Department of Agroindustrial Technology, Faculty of Agricultural Technology, Universitas Gadjah Mada, Indonesia
(*) Corresponding Author
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Boyd, W. Harper, dkk. 2000. Manajemen Pemasaran. Edisi Kedua. Jakarta: Erlangga
Engel, J. F., R. D. Blackwell dan P. W. Miniard.1995.Perilaku Konsumen. Edisi Keenam. Jilid 1 & 2. Binarupa Aksara. Jakarta.
Kasali, R. 2001. Membidik Pasar Indonesia: Segmentasi, Targeting dan Positioning. PT. Gramedia Pustaka Utama. Jakarta.
Khasali, Rhenald. 2007. Membidik Pasar Indonesia: Segmentasi, Targeting, Positioning. Jakarta: PT Gramedia Pustaka Utama.
Kotler, P and Keller, KL. 2009. Manajemen Pemasaran. Jakarta: PT Indeks
Kotler, P, and Armstrong, G. 2008. Prinsip - prinsip Pemasaran. Jakarta: Penerbit Erlangga.
Kotler, P. 2002. Manajemen Pemasaran Edisi Milenium Jilid 1&2. PT Prenhallindo. Jakarta.
Rangkuti F. 2004. Analisis SWOT Teknik Membedah Kasus Bisnis. Jakarta: PT.Gramedia Pustaka Utama.
Santoso, S. dan Fandy T. 2001. Riset Pemasaran: Konsep dan Aplikasi dengan SPSS. PT. Elex Media Komputindo. Jakarta.
Simamora, B. 2004. Analisis Multivariat Pemasaran. Jakarta: PT Gramedia Pustaka Utama
Singgih, Santoso. 2010. Statistik Multivariat. Jakarta: PT ELEX MEDIA KOMPUTINDO
Supranto, J. 2004. Analisis Multivariat: Arti dan Interpretasi. Jakarta : PT Adi Mahasatya
Umar, H. 2010. Riset Pemasaran dan Perilaku Konsumen. Jakarta: PT Gramedia Pustaka Utama.
DOI: https://doi.org/10.22146/aij.v3i2.25035
Article Metrics
Abstract views : 4834 | views : 2600Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2017 Diklusari Isnarosi Norsita, Ratih Hardiyanti
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.